Ouagadougou

Ik ben alweer een kleine week in de hoofdstad van Burkina Faso. Ik wacht om mijn visum voor Ghana wat ik hopelijk morgen krijg. Dan morgen gelijk door naar het consulaat van Benin en dan donderdag in de richting van Bobo Dioulasso hier in BF. Onderweg ergens een natuurpark in waar wellicht olifanten te zien zijn. Dit is een leuke stad, veel barretjes , vaak op straat, goede restaurantjes, één goed museum en weinig verkeersdrukte en vervuiling. Ik ben dan ook weer goed bijgetankt. Ik heb mijn fiets hier schoongemaakt. Mijn ketting verwisseld. Mijn 2e gebroken spaak vervangen eveneens mijn 2e (pas) lekke band geplakt. Ik heb het vervolg van mijn reis ook redelijk voor ogen. Omdat Nigeria onveilig is en Angola in principe geen visa verstrekt voor toeristen, denk ik dat ik van Ghana naar Uganda ga vliegen. Dit scheelt me tevens wat regen, want hier in het westen begint het regenseizoen in Mei, terwijl het in het oosten al in April begint. Dus mis ik de eerste maand wat tevens de heftigste schijnt te zijn Vanuit BF ga ik eerst Ghana in naar het Parque Molo en daarna door Togo naar Benin. Door Benin heen fiets ik dan naar de kust alwaar ik rechtsaf sla weer richting Ghana voor de vakantie met Hilde. Allemaal de groetjes van mij. Ik hoor dat de lente bij jullie ook begonnen is dus allemaal weer in de korte broek en spijkerrok de terrassen op ! Groetjes en kussen Mart.

Voor vragen en reacties mail je naar

deantenne@gmail.com

Reacties

Reacties

Olivier

ha die Mart, ik heb vanavond (Champions Leaugue avond) in één ruk al je verhalen gelezen. Erg leuk om te lezen! Je hebt er al een aardig stuk opzitten en zo te lezen heb je het erg naar je zin. Het is nu rust dus ik ga ff je foto's bekijken. Veel plezier en blijf schrijven!

Kus van Ol, Col en Stijn

Verstuurd vanaf mijn iPad

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!