Mooi dromen met Lariam

Ik neem om de kans op malaria te voorkomen Lariam. Dat heeft een slechte naam want er gaan verhalen dat je er psychotisch, depressief en nog wat mentale ongemakken van kunt krijgen. Maar wat niet in de bijsluiter staat is dat je er ook hele mooie dromen van kunt krijgen. Die wil ik jullie niet onthouden. De volgende 3 dromen had ik in dezelfde nacht.

Mobiele telefonie promo actie :
Een grote mobiele telefonie provider uit Afrika heeft een promoactie voor Noord Afrika opgezet. Twaalf mensen krijgen een auto te leen met daarop groot hun telefoon nummer. Ze gaan met die auto door Noord Afrika rijden. Het is de bedoeling dat mensen die die auto zien het nummer van de berijder gaan bellen. Elke maand valt degene af die het minst gebeld is af. Zo blijft er na een jaar nog 1 over en die mag de auto houden. In mijn droom deed mijn zoon Pépé aan deze actie mee.

Weer eens in me kraag gevat :
Ik zit in een Belgisch restaurant te eten. Het restaurant is op de 1e verdieping. Ik zit binnen maar buiten op die 1e verdieping is ook een groot terras. Onder het terras is een soort meertje. Tijdens het eten krijg ik de onweerstaanbare behoefte in dat water te springen. Ik moet het gewoon doen. Ik sta op, ren naar de deur, over het terras en wil over de reling springen als ik door de restaurant eigenaar op me nek wordt gesprongen. Hij sluit me in een kamer op, hij dacht dat ik zonder te betalen wilde weggaan. Ik baal want morgen vertrek ik naar Afrika en ben bang mijn vlucht te moeten missen door een misverstand. Maar dat valt mee. Ik ben opgesloten in een soort kinderopvang waar moeders met kinderen zitten en ik kan zo de deur uitlopen. Ik ga een roltrap af en kom in een kroeg waar ook wat vrienden zijn.

Al fluitend voortglijden:
Ik glij op en soort van schaats schoen over de off-road weggetjes in een Ugandees landschap met vele heuveltjes. Ik blaas daarbij op een fluit die ik van blaadjes heb gemaakt. Een meisje roept , he ben je lekker aan het fluiten , . Ja, roep ik terug, dan heb ik tenminste iets te doen tijdens het glijden. Ze lacht.
Onderaan de heuvel gaat het landschap over in een kronkelende bevroren rivier met een lint van schaatsers. Ik race van de heuvel af om me bij hun aan te sluiten.

Zomaar wat recente dromen. Even een business idee voor Lariam. Open een website waar mensen hun mooiste Lariam dromen op kunnen plaatsen. Degene die de door een jury als mooist beoordeelde droom heeft geplaatst krijgt een mooie trip naar een malaria gebied. Beetje publiciteit eromheen en Lariam's slechte naam is verdwenen.

Morgen fiets ik richting Kampale en dan door naar Kenya. Ik heb van een frans fietsstel een mooie route in Kenya doorgekregen. Heb zin in weer een volgend land.
De groetjes.

Voor vragen en reacties

deantenne@gmail.com

Reacties

Reacties

Louise

Jij en je dromen :) !! Erg leuk leesvoer. Grtx

Puck

Haha... mafkees!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!