Uganda 15 t/m 25 Mei

Veel natuurparken doorgefietst. Hier in Uganda kan dat. Straks in Kenia en Tanzania waarschijnlijk niet. Zo gaaf om helemaal alleen in de natuur te zijn en olifanten,buffels,waterbokken,diverse apensoorten,nijlpaarden en zelfs een leeuw te zien. Liep in een park van de lodge waar ik gegeten had naar een veldje waar ik met me tent stond. Het was pikdonker dus had me headlight op. Schijn ik zo recht in de ogen van een leeuwin die op 2 meter afstand aan de kant van de weg tussen het hoge gras zit. Ze draaide gelijk weg en verdween.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie