Terug naar Dar

De middag voor ik vanuit Lindi naar Malawi zou fietsen spreek ik een tweetal Belgische stellen die met twee range rovers reizen. Die wisten me te vertellen dat de ferry over Lake Malawi niet vaart. Mmm shit, maar Mozambique waar zij vandaan kwamen was echt te gek langs de kust. Beetje mediterrane sferen. Terrasjes, veel vis en hele aardige mensen. Dus gelijk mijn plan omgegooid. Langs de kust naar de grens met Mozambique. Met kano rivier over, verder richting Mozambique stad en dan westwaarts richting zuid Malawi.

Echter, ik ben nu in de laatste stad voor de grens met Mozambique. Hoor hier dat ik bij de grens geen visum kan krijgen. Shit . Ik was eerst van plan het gewoon te proberen maar een prominente geldwisselaar was heel duidelijk. Dat gaat niet lukken je moet naar Dar es Salaam. Daarom stap ik morgen in de bus terug naar Dar es Salaam (7 uur) en dan hopelijk twee dagen later met visum weer terug met de bus.
Pluspunt is dat na zo'n 4 dagen niet fietsen mijn achterwerk weer pijn vrij zal zijn en dat ik ook weer eens mag ervaren hoe met de bus reizen is. ook al weet ik het antwoord al, zwaar klote !
De groetjes !

Voor vragen en reacties,

deantenne@gmail.com

Reacties

Reacties

Margriet

Hi Martin,

Leuk om je vervolg weer bij te houden! Ik wist niet dat zelfs ervaren fietsers last van zadelpijn hebben.
Mozambique is een busreisje wel waard, ben benieuwd naar de foto's! Goeie reis verder,
Liefs, Margriet

Elisa-Ria

Hoi Hoi,
Dat is echt niet fijn twee keer een tegenvaller, maar met de bus geeft je kont rust.
Ben benieuwd naar je verhaal als je langs die mooie kust fietst. Veel vis mmm lekker. ik blijf je volgen dusss.
Lieve groet van mij en ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten op het visum. doeiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!